niedziela, 12 marca 2017

Witaj. Jak się masz? :)


Pewnie zastanawiasz się dlaczego powstaje ta strona, skoro w sieci już przecież wszystko jest..

Otóż na pewno nie wszystko, bo nie ma jeszcze naszych historii o życiu w Wielkiej Brytanii ;)
Zapewniam Cię, że jeśli jesteś ciekawy świata, to będą one warte Twojej uwagi i czasu.

Dziś mijają dokładnie 2 lata, jak dla naszej rodziny zaczął się nowy etap. Ta rocznica, według mnie, to dobry moment żeby wystartować z tą stroną. Ponadto na Wyspach Brytyjskich zaczął się już niezwykły moment , kiedy wszystko kwitnie i budzi się do życia. Myślę, że to świetny czas, aby otrząsnąć się z zimowego letargu i zacząć rozwijać się w nowej dziedzinie, ruszyć w nieznane, rozpocząć nową przygodę. Ja należę do osób, które lubią doświadczać nowych rzeczy, więc pozwalam dziś, aby angielski wiatr porwał mnie w nowym kierunku.

Moja pamięć jest ulotna, a dni mijają mi coraz szybciej ( może to taka dziwna przypadłość trzydziestolatków?) Dziś żałuje, że nie zapisywałam gorliwie pewnych faktów z wczesnego dzieciństwa moich synów, aby zachować je dla siebie i dla nich. Nie chciałabym za chwilę żałować, że niewiele zostało w mojej pamięci z bardzo ciekawego, wymagającego i ważnego dla nas wszystkich, angielskiego etapu życia. Pragnę więc jak najwięcej z niego zatrzymać, aby móc do tych doświadczeń wracać i czerpać z nich na nowo inspirację. Myślę, że pisanie, w tej właśnie formie, to świetny pomysł na zachowanie wspomnień i jednocześnie podzielenie się nimi z bliskimi, znajomymi i nieznajomymi, z którymi mam nadzieję wkrótce się polubimy, wymieniając opinie i doświadczenia - te angielskie i polskie również :)


Krótką informację o nas i o tym co na blogu znajdziesz tutaj



Zapraszam każdego, kto jest ciekawy angielskiego świata- czytaj, komentuj i udostępniaj :)
A jeśli myślisz o emigracji na Wyspy, to na pewno znajdziesz tu garść przydatnych informacji. 


Witam Cię bardzo ciepło! Zaglądaj do mnie częściej :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz